Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów rejestrujących się do przychodni / instytucji w czasie pandemii COVID-19?
Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów rejestrujących się do przychodni / instytucji w czasie pandemii COVID-19?
Jak przyspieszyć kontakt z lekarzem / urzędnikiem, a jednocześnie zapewnić bezpieczeństwo personelowi i innym pacjentom? Jak wstępnie sprawdzić, czy osoba chcąca umówić się na wizytę nie ma objawów zarażenia koronawirusem?
Serwery telekomunikacyjne Platan Libra i Proxima są niezastąpione w tych zadaniach.
- Usprawnienie łączności przez modernizację słabego, starego sprzętu łączności telefonicznej (lub jego brak) przez zakup i zainstalowanie serwera telekomunikacyjnego Platan Libra lub Proxima. Podłączenie doddatkowych linii telefonicznych np. Platan SIP Trunk - wielokanałowy tor VoIP.
- Automatyczne komunikaty powitalne, kolejkowanie wywołań do przychodni bądź intytucji. Pacjenci denerwują się w przypadku kłopotów z dodzwonieniem się do przychodni lekarskich oraz z obostrzeń, jakie wprowadziły placówki medyczne. Musimy jednak pamiętać, że w naszym interesie jest, aby osoby udzielające pomocy mogły to robić i aby same nie zachorowały. Wiąże się to bowiem z wyłączeniem ich z pracy i kwarantanną.
- Automatyczna ankieta covid-19 dla dzwoniących pacjentów.
Przychodnie / Instytucje w czasie pandemii stosują dodatkowe procedury bezpieczeństwa chroniące pacjentów oraz personel przed zakażeniem wirusem SARS-CoV-2. Do takich procedur należy ankieta mająca na celu ustalenie, czy zgłaszający się pacjenci nie są potencjalnymi nosicielami koronawirusa.
Pacjent dzwoni do przychodni i automat (centrala telefoniczna Libra , Proxima) zadaje kilka pytań do weryfikacji kontaktów z osobami zarażonymi i po ankiecie zestawia połaczenie bądz do rejestracji bądź do informacji co zarażony pacjent powinien zrobić. - Sprawna telefoniczna obsługa jak największej liczby pacjentów. Sprawna łączność telefoniczna to synonim central telefonicznych Libra i Proxima.
- Wywiad z pacjentami chcącymi się zarejestrować na wizytę u specjalisty.
- Wprowadzenie odpowiednich zapowiedzi słownych – pomogą komunikaty głosowe)
- Kolejkowanie rozmów - poprawia komfort pacjentów oczekujących na połączenie.
- Dodatkowe wsparcie – monitoring ruchu przychodzącego, stanu kolejki telefonicznej, sprawność procesu rejestracji pacjentów. Dane i wykresy. Aplikacja
Call Monitor. - Dzięki nowemu systemowi PBX Platan wraz z wielokanałowym łączem Platan SIP trunk, zapowiedziami i kolejkowaniem personel przychodni może obsługiwać większą liczbę jednoczesnych zapytań. Wsparcie w obsłudze intensywnego ruchu przez grupę osób zapewniło także oprogramowanie Platan Call Monitor.
Praca zdalna z wykorzystaniem systemów telekomunikacyjnych Platan
napisał: Władysław Nowak - wspólnik w firmie TELSIL sc. - instalator integrator systemów telekomunikacyjnych
na podstawie Bloga pisanego przez:
Tomasz Jaroszewski - produkt manager serwerów telekomunikacyjnych Libra i Proxima (centrale telefoniczne)