Tradycyjna łączność i popularny telefon
Dostarczamy i instalujemy i naprawiamy systemy łączności dla firm małych i dużych
W zakresie naszych rozwiązań jest tradycyjna łączność w oparciu o centrale telefoniczne rozumiane w sposób tradycyjny
gdzie podstawą jest popularny telefon zarówno przewodowy jak i bezprzewodowy. Ponadto o jeden
Stopień wyżej - systemy łączności uzupełnione o VoIP
Podstawą jest Server PBX Libra Platan - cyfrowy system telekomunikacyjny przeznaczony do obsługi ruchu telefonicznego w firmach, hotelach i instytucjach, liczących od kilkunastu aż do nawet 600 użytkowników dla użytkowników ceniących nowe technologie. Nową technologią jest transmisja VoIP w sieciach komputerowych. Nie tylko Libra jest do dyspozycji również centrale Sigma, Micra które również oprócz normalnych linii telefonicznych analogowych, ISDN, systemowych cyfrowych również są wyposażone w linie VoIP do 128 portów wewnętrznych i operatorskich.
Łączność rozproszona w kilku oddziałach terenowych
Nie ma problemu - realizujemy takie rozwiązania. W ramach transmisji VoIP nawet małe centrale Prima, Micra i Sigma mogą realizować łączność darmową pomiędzy oddziałami w kilku oddalonych lokalizacjach nawet z jednolitą numeracją linii wewnętrznych. A Serwer Libra jest specjalnie zaprojektowany aby centrale łączyć ze sobą przez VoIP przez specjalny protokół transmisji PIN
Bezprzewodowe sieci w oparciu o standard DECT
Dla użytkowników których teren działania jest rozległy a ponadto wymagana jest łączność mobilna proponujemy sieci bezprzewodowe DECT w systemie KIRK POLYCOM. Bezprzewodowe telefony o zasięgu do 100m z pewnością działania, odpornością na zrywanie połączeń, z szyfrowaną transmisją oraz przystosowane do pracy w trudnych warunkach eksploatacji. Dla przemysłu, szpitali, baz transportowych. Niektóre słuchawki są odporne nawet na zanurzenie w wodzie, inne mogą wykrywać upadek strażnika na ziemię i wywołać alarm.
Call Center
Dostarczamy rozwiązania telekomunikacyjne z oprogramowaniem do obsługi Call Center's . Nasze centrale, systemy telekomunikacyjne stanowią gotowe rozwiązania do zarządzania całym ruchem telefonicznym w centrach łączności telefonicznej w zastosowaniach typowych dla Call Center
Nagrywanie rozmów telefonicznych
jako normalne wyposażenie już w najmniejszej centralce telefonicznej Prima IP jest zastosowane. Przy większej ilości linii telefonicznych można liczyć nawet na równoczesne nagrywanie na 64 kanałach rozmównych w serwerze telekomunikacyjnym Libra PBX Platan. Rejestracja składowana jest w wymiennych pamięciach SD. Jest zintegrowana z systemem centrali, uruchamiana przez aktywowanie numerem licencji.
Linie GSM w centralach
są zintegrowane z centralą w formie karty wyposażenia linii.
Bramofony dla współpracy z centralami Platan
Jako normalne rozwiązanie stosujemy bramofony dedykowane do współpracy z centralami telefonicznymi. Wyposażone od jednego do ośmiu przycisków wzywających linie wewnętrzne. Wywołanie kierowane jest na aparaty telefoniczne. Ponadto można sterować z telefonu aż trzema przekaźnikami: jeden do otwarcia rygla drzwi, drugi do otwarcia brany wjazdowej a trzreci np do załączenia oświetlenia wejścia - i to wszystko jest oczywiście dostępne również z telefonu komórkowego.
Bezprzewodowa linia telefoniczna
Zamiast trudnego do zrealizowania ułożenia kabla telefonicznego wystarczy zastosować bezprzewodowe gniazdko telefoniczne. Włączyć w miejscu gdzie mamy teraz telefon jeden moduł gniazda bezprzewodowego, a w drugim miejscu gdzie chcemy przenieść telefon lub telefaks np do drugiego budynku włączyć drugi moduł gniazda bezprzewodowego a do niego wpiąć telefon i już. Działa, nie trzeba tracić czasu, kabla, ani programować wtykasz kabelki i przeniesiony telefon działa natychmiast.
Wzmacniacz sygnału GSM
W wielu miejscach nadal jest słaby sygnał operatora komórkowego i nie będzie na pewno lepiej Chodzi bowiem w większości przypadków o hale, magazyny, piwnice - tam nie będzie nigdy lepiej . po prostu radiowa fala elektromagnetyczna od i do operatora GSM jest silnie tłumiona przez metalowe ściany, szyby przyciemniane, grube wilgotne ściany. W takich miejscach instalujemy wzmacniacze sygnału GSM które pokrywają zasięgiem nawet kilka tyś m2 powierzchni . Sygnał jest wzmacniany i wreszcie można rozmawiać przez telefony komórkowe!
Rozwiązania indywidualne
Każdy obiekt , firma , użytkownik ma swoje problemy do rozwiązania, ma różne potrzeby. My postaramy się je rozwiązać, zaspokoić potrzeby, naprawić nie działające, przeprogramujemy źle zaprogramowane, sprawdzimy co nie działa. Znajdziemy lekarstwo na wiele problemów.
Dostawa sprzętu , finansowanie zakupu sprzętu, leasing
Mamy sprawdzone rozwiązania zakupu sprzętu telekomunikacyjnego w taki sposób aby kupującego było stać na zakup.
W grę wchodzi leasing, finansowanie przez operatora, zakup na raty. Czasem wystarczy analiza ponoszonych kosztów na rozmowy, abonamenty i odpowiednia ich zmiana co spowoduje
Oszczędności przez analizę ruchu telefonicznego
Dobieramy rozwiązania operatorskie do potrzeb użytkownika. Analizujemy, wskazujemy właściwe rozwiązanie i operatora. Zmieniamy
koszty.
Wirtualna Centrala Telefoniczna ?
Zapraszamy do współpracy. Dostarczamy kompetentne usługi i rozwiązania sprzętowe. Normalna firma nie może opierać swojej łączności jedynie na telefonii komórkowej. Jest wiele wad łączności GSM oprócz zalety mobilności. Można tutaj powiedzieć o takich : słaba jakość transmisji głosu, niezbyt komfortowe korzystanie z telefonu, małe rozmiary słuchawki, mała ilość funkcji usługowych, uciążliwe korzystanie z funkcji telefonu GSM (przełączanie rozmów ) . W artykule który znajdziesz dalej Wirtualna Centrala Telefoniczna widać wiele niedogodności oprócz wątpliwego uzasadnienia ekonomicznego zastosowania Wirtualnej Centrali Telefonicznej zarówno IP jak i GSM.
Władysław Nowak