Centrala telefoniczna Platan Micra
Micra jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw, zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem. Micra może być wyposażona w karty abonenckie, miejskie, uniwersalne pakiety ISDN (2B+D). PRA, VoIP Ponadto w centrali zastosowano szereg użytecznych rozwiązań dla abonentów analogowych, między innymi CLIP, niezależna zapowiedź głosowa dla każdej linii miejskiej, możliwość tworzenia grup wspólnego wywołania. Centrala standardowo wyposażona jest: w wygodne i szybkie łącze USB oraz wewnętrzny modem serwisowy, LAN, 4 Infolinie, 64 komunikaty dźwiękowe (powitalne, informacyjne), poczta głosowa Konfiguracja wyposażenia miejskie •do 12 linii nalogowych •do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D) •do 32 kanałów VoIP •do 12 linii GSM wyposażenia wewnętrzne •do 24 linii analogowych •do 24 łączy systemowych •analogowe i systemowe łącznie do 24
•ISDN 2B+D do 16 •Kanały VoIP do 128 uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny Integracja z siecią LAN i okablowaniem strukturalnym •współpraca z programowaniem CTI •otwarte protokoły programowe do współpracy z innymi systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz hotelowym •zarządzanie przez TCP/IP, programowy modem, USB, RS-232 •szybka i tania możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK) Inteligentna dystrybucja połączeń •INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego z 64 komunikatami do dyspozycji •Poczta głosowa 1h •grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD) •pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych Serce inteligentnego budynku •funkcje centrali alarmowej, rejestrującej zdarzenia alarmowe i powiadamiającej o alarmie •sterowanie urządzaniami zewnętrznymi typu oświetlenie, bramy wjazdowe - przez telefon lub zegarowo System redukcji kosztów •rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali) •optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu •zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent •kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR