Call center Naso dla central Platan , Libra, Sigma, Micra
Naso CC - call center dla central Platan Naso CC firmy CTI Solutions to rozwiązanie dedykowane do współpracy z PBX Serverem Libra oraz centralami Platan Micra, Sigma i Prima. Naso CC to oprogramowanie klasy call center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego i wychodzącego. Udostępnia rozbudowane statystyki połączeń i raportów z pracy agentów oraz funkcje ypowe dla systemów call center (aplikacja agenta, supervisora, zarządzanie ruchem, jego nadzór). System integruje się z infoliniami central telefonicznych Platan oraz z bazami danych klientów
Naso CC składa się z kilku elementów: aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną Platan aplikacji konsultanta aplikacji supervisora Naso CC Server Naso CC Server wykorzystuje komunikację z centralami telefonicznymi Platan za pomocą protokołu PCTI. Serwer integruje się z centralą telefoniczną, pozwala zarządzać logowaniami do Grup Wspólnego wywołania (GWW) oraz monitoruje wszystkie połączenia telefoniczne dla zdefiniowanych numerów wewnętrznych.
Dane przechowywane są w bazie Microsoft SQL Server 2008 Express (wersja bezpłatna). Istnieje możliwość intergracji tych danych z innymi systemami zainstalowanymi w firmie. Naso CC - wersja demo Wersja demonstracyjna programu Naso CC, umożliwiająca przetestowanie oprogramowania przez 30 dni przez dwóch agentów i jednego supervisora dołączana jest do każdego sprzedawanego PBX Servera Libra. Aplikacja konsultanta Aplikacja konsultanta wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje: gotowość do obsługi połączeń poprzez logowanie do aplikacji statusy konsultanta (np. przerwa) informacje o kolejkach czekujących połączeń informacje o bieżącym połączeniu (numer, opis klienta, historia kontaktów, czas rozmowy) korzystanie z bazy klientów, dodawanie klientów przeglądanie historii połączeń Aplikacja supervisora Aplikacja supervisora pełni funkcje nadzorcze w stosunku do aplikacji konsultantów. Umożliwia zarówno bieżący podgląd ich pracy, kolejek oczekujących połączeń, jak i analizę statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń, wydajność pracy). Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi róznymi działami w firmie. Aplikacja supervisora oferuje m.in.: podgląd bieżących statusów konsultantów i ich zmian bieżący stan linii telefonicznych - informacje o kolejkach na Infolinii (aktualna długość, ilość dostępnych konsultantów) statystyki połączeń: wg typu, infolinii, konsultanta ilości i czas zrealizowanych połączeń w podziale na przychodzące (przez Infolinie i bezpośrednio) oraz wychodzące rozkład godzinowy połączeń, z podziałem na połączenia obsłużone i nieobsłużone statystyki czasu pracy agentów, z podziałem pracę efektywną, przerwy korzystanie z bazy klientów, dodawanie klientów import klientów z plików tekstowych konfiguracja i zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, definiowanie GWW