Jakie Centrale Telefoniczne PLATAN?Telsil, serwis central telefonicznych Platan, Micronet, Digitex

Centrale telefoniczne PLATAN różnią się pod względem pojemności, wyposażenia i funkcjonalności. Możemy je podzielić na trzy grupy:

Centrale dużej pojemności

Server PBX Libra Platan - to cyfrowy system telekomunikacyjny IP VoIP przeznaczony do obsługi ruchu telefonicznego w dużych firmach, hotelach i instytucjach, liczących od kilkunastu do 600  użytkowników. Bogactwo funkcji, obsługa linii cyfrowych miejskich i wewnętrznych, współpraca z całą gamą urządzeń i oprogramowania zewnętrznego oraz modułowość budowy - to tylko niektóre z cech tych systemów. Centrala Libra tak jak niżej wymienione centrale Micra i Sigma posiadają podobne wyposażenia: karty GSM, VoIP, ISDN BRA, ISDN PRA. System DECT, poszukiwanie osób, CRM CTI PLATAN, Telefony systemowe cyfrowe Panasonic KXT 76xx  KXDT 333. Obsługa i zarządzanie Call Center NASO CC

Centrale średniej pojemności

MICRA, SIGMA -
Centrale są zaawansowanymi urządzeniami przeznaczonymi dla firm liczących od kilkunastu do kilkudziesięciu pracowników. Modułowa budowa, łatwość rozbudowy, bogate wyposażenie standardowe i opcjonalne oraz elastyczność programowania ruchu umożliwiają dostosowanie tych central do rosnących potrzeb biur, pensjonatów, hoteli, szkół i firm. Centrale mogą być wyposażone w karty GSM, VoIP, ISDN BRA, ISDN PRA. System DECT, poszukiwanie osób, CRM CTI PLATAN, Telefony systemowe cyfrowe Panasonic KXT 76xx  KXDT 3xx

Centrale małej pojemności

Prima IP (VoIP), Prima Mini (bez VoIP) są centralkami przystosowanymi do pracy w małych firmach, biurach, warsztatach. PRIMA IP zapewne z powodu VoIP w najbliższej przyszłości zastąpi i wyprze z rynku inne małe centralki telefoniczne. Najmniejsza centralka Mini umożliwia obsługę 2 linii miejskich oraz 6 wewnętrznych. Z kolei maksymalna pojemność centralki Prima IP pozwala na wykorzystanie 2 linii miejskich analogowych, 3 linie miejskie VoIP  plus 1 linia analogowa lub jeden ISDN 2B+D oraz 10 linii wewnętrznych analogowych i 6 linii wewnętrznych VoIP z możliwością oczywiście ich używania w dowolnym miejscu poza siecią firmową przez internet. Największymi zaletami małych centralek PLATAN są konkurencyjna cena, duża funkcjonalność, dostęp do ISDN.

Bramofony

Każda z central może współpracować z domofonami DB 07 Platan, mają od 1 do 8 miu przycisków wywoławczych. Mogą otwierać bramy, zapalać światło i oczywiście można przez nie rozmawiać. 

Centrale starsze już nie produkowane

Kilka odmian central telefonicznych, które w sposób naturalny zostały w tyle z powodu rozwoju, postępu technologii , jest nie produkowana. Jednak te centrale nadal dobrze pracują dla swoich użytkowników. W związku z tym Telsil nadal świadczy usługi na tych centralach, naprawy, programowanie, rozbudowy linii wewnętrznych. Centrale telefoniczne Optima, Progress 40, Cyfra 200, Cyfra 50, DCT 200, DCT 50, DCT 40, Alfa Plus, Beta, Digitex , Mikronet nadal Telsil obsługuje. Posiadamy części zamienne, oprogramowanie i wiedzę - zapraszam do zleceń.