Centrala telefoniczna Platan Sigma
Centrala telefoniczna Platan SIGMA jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw, zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.
Nagrody i wyróznienia dla Sigma
- Certyfikat Telekomunikacyjny WPROST 2004
- Złoty Medal Intertelecom 2004
Integracja centrali Sigma z sieciami IP
- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)
- protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
Call Center w centrali Sigma
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
- grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
- współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112
Program redukcji kosztów
- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
- kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
Konfiguracja centrali telefonicznej
Wyposażenia miejskie
- do 12 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 kart GSM
Wyposażenia wewnętrzne
- do 44 linii analogowych
- do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Wymiary centrali Sigma
wysokość | szerokość | głębokość | masa |
500 mm | 365 mm | 95 mm | 8,5kg |
Niektóre funkcje centrali telefonicznej
Centrala telefoniczna Sigma może być wyposażona w karty abonenckie, miejskie, trakty 2Mb/s ISDN, uniwersalne pakiety ISDN (2B+D) oraz karty VoIP.
Ponadto w centrali zastosowano szereg użytecznych rozwiązań dla abonentów analogowych, między innymi CLIP, niezależna zapowiedź głosowa dla każdej linii miejskiej, możliwość tworzenia grup wspólnego wywołania. Centrala standardowo wyposażona jest w wygodne i szybkie łącze USB oraz wewnętrzny modem serwisowy.
sterowanie urządzaniami zewnętrznymi typu oświetlenie, bramy wjazdowe - przez telefon lub zegarowo
optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
Pliki do pobrania
- Ulotka centrali Sigma 2011 Ulotka centrala Sigma