Centrala telefoniczna Platan Progress 40 (DCT40)
Centrala Progress 40 po wprowadzeniu do sprzedaży central MICRA, przestała być produkowana. Serwis central Progress 40 , rozbudowy, naprawy nadal TELSIL wykonuje.
Analogowa centrala telefoniczna PROGRES 40 jest nowoczesną konstrukcją zaprojektowaną z myślą o rosnących potrzebach i wymaganiach małych oraz średnich firm, urzędów, pensjonatów itp. Bogate wyposażenie standardowe, łatwość rozbudowy i elastyczność programowania ruchu to tylko niektóre zalety centrali. Możliwość bezpośrednich wydruków oraz współpraca z oprogramowaniem komputerowym powoduje, że centrala jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla pensjonatów, hoteli oraz niedużych Centrów Obsługi Telefonicznej.
Konfiguracja
Wyposażenie standardowe
|
Wyposażenie dodatkowe |
Wyposażenie dodatkowe centrali poszerza zakres jej usług, nie jest jednak konieczne do funkcjonowania systemu. W skład wyposażenia dodatkowego PROGRES 40 wchodzą:
|
Wyposażenie ISDN
PROGRES 40 może współpracować z ISDN - cyfrową siecią z integracją usług. Centrala może obsługiwać od 1 do 4 łączy ISDN (2B+D). Każde łącze ISDN (2B+D) jest stosowane zamiennie z modułem 2 analogowych linii miejskich. Dzięki zastosowaniu łączy ISDN uzyskuje się dostęp do: MSN oraz DDI - usług pozwalających na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów oraz CLIP - prezentacji numeru abonenta wywołującego.
Programowanie
Centrala może być programowana zarówno z aparatu telefonicznego, jak i komputera. Proces programowania za pomocą komputera wspomaga bezpłatna aplikacja DI 40, dzięki której możesz konfigurować parametry centrali oraz obsługiwać taryfikację rozmów (przeglądanie, wydruki) itp.
Organizacja ruchu telefonicznego
PROGRES 40 pozwala zorganizować ruch telefoniczny w firmie zgodnie z Twoimi wymaganiami. Ustawienie centrali możesz dostosować do charakteru pracy firmy, natężenia ruchu, pory doby, świąt itp. Połączenia przychodzące mogą być obsługiwane przez telefonistkę, system DISA lub kierowane bezpośrednio do abonenta wewnętrznego (DDI). Ponadto PROGRES umożliwia zastosowanie wielu innych rozwiązań, które ułatwią organizację łączności w Twojej firmie, są to między innymi - grupy wspólnego wywołania, gorące linie, wiązki linii miejskich.
Program Redukcji Kosztów
PROGRES 40 posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów centrali, wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali, o pojemności około 2500 rozmów ( za dodatkową opłatą do 6000), przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz koszcie. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących. Mogą one dotyczyć wybranych abonentów i przybierać różne formy: blokada połączeń audiotele, sieci komórkowych, międzynarodowych, międzymiastowych itp.
Powiadomienie o alarmie
Centrala PROGRES 40 jest przystosowana do współpracy z systemem alarmowym. W trybie programowanie można zaprogramować numery alarmowe, z którymi zostaną zestawione połączenia. W przypadku włączenia się systemu alarmowego centrala dzwoni na zaprogramowany numer miejski. Przy połączeniu z numerem alarmowym jest emitowana zapowiedź słowna z melodią.
Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
PROGRES 40 jest przystosowany do współpracy z szeregiem urządzeń zewnętrznych, co znacznie zwiększa jego funkcjonalność. Do systemu możesz podłączyć:komputer PC, bramofony, bramkę GSM, UPS, maksymalnie 4 aparaty systemowe, System KIRK 500 DECT, system alarmowy, zewnętrzne źródło dźwięku, radiowęzeł zakładowy, urządzenie przywoławcze.
Zobacz też: Przydatne funkcje | Dane techniczne