Centrala telefoniczna Platan OPTIMA - cyfrowa centrala telefoniczna Centrala telefoniczna Optima Platan

Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.

Optima adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.

Konfiguracja centrali telefonicznej Platan Optima:

Wyposażenia miejskie :

  • do 16 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnychłączy ISDN BRA (2B+D) centrala telefoniczna Optima Platan w rack
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 kart GSM

Wyposażenia wewnętrzne:

  • do 128 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnych łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol
  • do 128 kanałów VoIP

 Integracja z sieciami IP

 

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
  • możliwość zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)

 

Call center w centrali

 

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów

 

Program redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)

  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
  • kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM poprzez karty GSM
  • możliwość wysyłania SMS'ów serwisowych i reklamowych

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.