Wykonujemy naprawy central telefonicznych, konserwacji sprzętu łączności, instalowania
Działamy na terenie Śląska od 1986 roku. W tym czasie obsłużyliśmy wielu zadowolonych z naszych usług klientów.
Jakie potrzeby klienta zaspokajamy?
Naprawy central telefonicznych Digitex
Naprawa central telefonicznych Platan
-
centrala Sigma, Micra, Optima, Delta, Classic 12, DCT 5, Solo 5, DCT 40 , Progress 40, DCT 200, 50, Cyfra 200, 50, Alfa, Alfa Plus, Beta, Delta, Cyfra 200, Micra, Sigma, Optima, Delta
-
Naprawiamy centrale innych producentów
-
Sprawdzenie działania, konserwacja zapobiegawcza sprzętu łączności telefonicznej, serwisy, naprawy doraźne central oraz innego sprzętu łączności
-
Doraźne naprawy, lokalizacja usterek w łączności spowodowanych na styku operator (Telekomunikacja Polska, Netia, Orange, inni operatorzy) centrala
-
Awaryjna naprawa, kiedy brak łączności może przynieść straty klientowi
-
Planowane wcześniej zmiany w funkcjach usługowych central telefonicznych, zmiany programowe, programowanie central telefoncznych, wykonanie zmiany miejsca zainstalowania telefonu czy telefaksu
-
Zainstalowanie i zaprogramowanie centrali telefonicznej urządzeń, które klient sam zakupił.
-
Planowane rozbudowy modernizacje sieci telefonicznej lub pojemności centrali telefonicznej
-
Wymiana zużytego lub niesprawnego sprzętu na nowy
-
Lokalizacja miejsca uszkodzenia kabla w ziemi lub kanalizacji kablowej i / lub jego naprawa. Echometrycznie, reflektometrem. Szukaczem sygnału generatora
-
Wydruki rozmów telefonicznych z systemu taryfikacji
-
Nietypowe zlecenia - indywidualnie podchodzimy do problemów klienta.
-
Planowanie systemów łączności w oparciu o nowoczesne centrale telefoniczne Platan z takimi możliwościami jak łącza typu VOIP, ISDN BRA, ISDN PRA, POTS, linie systemowe, CRM, CTI, poczta głosowa, infolinia wielo poziomowa, komunikaty głosowe, powitalne.
W jakich godzinach można na nas liczyć?
- Biuro naszej firmy jest czynne od 8 do 16 tej w dni robocze
- Nasz sklep w Zabrzu jest czynny od 9 do 16 tej w dni robocze
- Usługi u klienta generalnie wykonywane są od 8 do 16-tej lecz jeżeli zachodzi uzasadniona potrzeba to i w nocy wykonujemy naprawy.
- Uszkodzenia można zgłaszać od 8 do 16 tej, a poza tymi godzinami nagrywać na automatyczną sekretarkę.
Jaki jest teren działania?
- Działamy na terenie całego województwa Śląskiego.
- Poprzez sieć naszych partnerów, dystrybutorów prowadzimy sprzedaż i montaż urządzeń na terenie innych województw.
- Generalnie to byłe województwo Katowickie i Śląsk z miastami: Zabrze, Gliwice, Ruda Śląska, Pyskowice, Chorzów, Katowice, Świętochłowice, Siemianowice, Czeladź, Będzin, Bytom, Sosnowiec, Łabędy, Knurów
Jaki sprzęt?
- centrale telefoniczne Platan, Digitex, Micronet
- Centrale telefoniczne innych producentów
- Telefaksy, aparaty telefoniczne
- systemy wizyjne z rejestracją CCTV
- okablowanie strukturalne
- telefony przewodowe
- telefony bezprzewodowe
- automatyczne sekretarki
- telefaksy
Jakich marek? | ||
|
Stosujemy kilka sposobów działania:
- Jednym sposobem jest związanie się stałą umową o współpracę z naszym klientem. Klient czuje bezpieczeństwo wynikające z tego, że jesteśmy w pogotowiu aby do niego przyjechać i naprawić powstałe uszkodzenia sprzętu łączności telefonicznej. Stała umowa jest korzystna finansowo dla klienta. Usługi uzyskuje w niższych, zryczałtowanych cenach.
- Drugim sposobem współpracy to umowa ustna. Klient nie jest związany umową, nie ponosi kosztów stałej współpracy ale wie, że może na nas liczyć. Kiedy potrzebuje naszej pomocy - bierze do ręki słuchawkę telefonu i mówi o swoich problemach. Nie płaci, kiedy nie jesteśmy mu potrzebni.
Zapraszam do współpracy, chętnie służymy naszą wiedzą, czasem oraz pomocą.
Władysław Nowak