Pragniemy Państwa zaprosić do współpracy ze spółką Telsil. Swoją ofertę współpracy kierujemy do firm instalatorskich, informatyków zajmujących się montażem i serwisem systemów telekomunikacyjnych, alarmowych, telewizji przemysłowej oraz wykonawców okablowania.
Funkcje realizowane przez centralę telefoniczną Platan CLASSIC 12
Centrala telefoniczna Platan Classic 12 nie jest produkowana od początku roku 2010, serwis, naprawy, rozbudowy wykonuje TELSIL, Zabrze
DISA - możliwość bezpośredniego połączenia z numerem wewnętrznym bez pośrednictwa telefonistki. Aby zestawić połączenie należy w trakcie trwania zapowiedzi słownej wybrać numer abonenta wewnętrznego.
DDI/MSN - usługi pozwalające na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów "miejskich" z możliwością bezpośrednich połączeń, dostępne tylko w CLASSIC 12 ISDN.
CLIP - identyfikacja numeru abonenta wywołującego, dostępna tylko w CLASSIC 12 ISDN.
rejestracja i taryfikacja rozmów pełna rejestracja i taryfikacja połączeń zewnętrznych wychodzących (nie dotyczy CLASSIC 12 MINI).
taryfikacja może być prowadzona według różnych kryteriów: w oparciu o zaliczanie czasowe, o tzw. odwrócenie pętli lub przy wykorzystaniu teletaksy.
Teletaksa - sposób taryfikacji polegający na tym, że centrala miejska wysyła do abonenta (np. centrali abonenckiej) impulsy zaliczające; jeżeli na końcu linii znajduje się specjalny odbiornik 16 kHz, można na bieżąco obserwować koszt połączenia.
ograniczania wybranych typów połączeń dla różnych abonentów, np. audiotele 0-700, połączeń międzymiastowych lub międzynarodowych za pomocą programu komputerowego DI 12.
systemowa książka telefoniczna (numery skrócone)
indywidualizacja usług i uprawnień abonentów.
sygnalizacja połączenia oczekującego.
gorąca linia - możliwość uzyskania bezpośrednio po podniesieniu słuchawki połączenia z wybranym numerem wewnętrznym, numerem zewnętrznym.
tryby pracy - dzień i w nocy oraz w dni powszednie i weekendy, w centrali CLASSIC 12 MINI przełączanie między poszczególnymi trybami odbywa się ręcznie, natomiast w pozostałych automatycznie.
zawieszenie połączenia HOLD - możliwość chwilowego "zawieszenia" rozmowy prowadzonej przez linię miejską, np. w celu odebrania rozmowy z drugiej linii, skontaktowania się z innym abonentem wewnętrznym, po której zakończeniu można powrócić do połączenia miejskiego.
przenoszenie wywołania kierowanego do dowolnego aparatu wewnętrznego na inny aparat wewnętrzny.
przejmowanie wywołań z linii miejskiej lub wewnętrznej kierowanych do innego abonenta wewnętrznego.
zamawianie połączenia z linią miejską - w przypadku zajętości linii miejskiej przez innego abonenta wewnętrznego istnieje możliwość zamówienia połączenia z linią miejską. Centrala zadzwoni dzwonkiem przywołania po zakończeniu rozmowy przez innego abonenta i zwolnieniu się linii miejskiej.
zamawianie połączenia z abonentem wewnętrznym - w przypadku zajętości abonenta wewnętrznego można zamówić z nim połączenie. Po zakończeniu rozmowy przez abonenta centrala zadzwoni dzwonkiem przywołania i po zgłoszeniu zestawi połączenie.
zamawianie połączeń zewnętrznych do natychmiastowej realizacji, bądź na określoną godzinę (nie dotyczy CLASSIC 12 MINI).
zróżnicowane sygnałów dzwonienia - funkcja ta pozwala na poinformowanie abonenta poprzez odmienny sposób dzwonienia jego aparatu o kierunku z jakiego przychodzi wywołanie; przykładowo inaczej dzwoni telefon, zapowiadając rozmowę z miasta, inaczej od abonenta wewnętrznego itp.
powtarzanie ostatnio wybranego numeru (funkcja REDIAL) - w przypadku zajętości numeru centrali miejskiej, można zlecić centralce powtórzenie ostatnio wybranego numeru.
dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
współpraca z programami hotelowymi Pensionnaire, Krak, Chart (nie dotyczy CLASSIC 12 MINI)
budzenie (nie dotyczy CLASSIC 12 MINI)
podsłuch odległego pomieszczenia - "niańka", umożliwia kontrolowanie odległego pomieszczenia (np. pokoju dziecięcego) za pomocą aparatu telefonicznego dowolnego abonenta wewnętrznego.
pozwolenie na realizację jednego połączenia miejskiego - "barman" - umożliwia wykonanie jednej rozmowy miejskiej z aparatu, w którym jest zablokowana możliwość połączeń z linią miejską.
wydruk rachunku za ostatnią rozmowę dla dowolnego abonenta wewnętrznego (nie dotyczy CLASSIC 12 MINI) - uzupełnienie dla funkcji "barman" umożliwiające rozliczenie kosztów przeprowadzenia rozmowy z danego aparatu, bezpośrednio po wykonaniu rozmowy.