Centralka telefoniczna Platan Prima VoIP Centralka telefoniczna Platan PRIMA Nano to druga centralka tej klasy z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, niedużych firm, małych biur, oddziałów, dla domów jednorodzinnych. Centralka telefoniczna Prima jest gotowa do pracy przed wyjęciem z pudełka, jest prosta w konfiguracji. To właśnie Prima: Idealna centralka telefoniczna dla firmy, dla domu.

Wymiary 295 x 200 x 47 mm Z centralką Prima dostajesz gotowy system telefoniczny z działającym numerem miejskim VOIP, załadowanym kontem na rozmowy, CRM na 2 stanowiska PC, 2 telefony systemowe na komputer ! Teraz i Ty możesz mieć nowoczesny, zgrabny system telefoniczny, jakiego używają inni ( Twoja konkurencja) Dane Techniczne centralki PRIMA VoIP: 3 porty SIP VoIP operatorskie 2 porty SIP VoIP wewnętrzne - pod telefon VoIP 2 linie miejskie analogowe

lub 2 linie miejskie + 1 ISDN BRA 6 linii wewnętrznych lub 8 linii wewnętrznych lub 10 linii wewnętrznych Poczta głosowa 8 komunikatów słownych nagrywanie rozmów telefonicznych na karcie pamięci VEK ® - oipowy eliminator kosztów LCR Zobacz kto dzwoni 2 telefony systemowe softwarowe 2 stanowiska CTI Light PLATAN 1 numer miejski ze strefy numeracyjnej, ważny przez 1 rok z możliwością przedłużenia Pakiet 200 minut rozmów do wykorzystania do telefonów stacjonarnych w Polsce i UE A ponadto wszystkie funkcje centrali telefonicznej: Bufor rejestracji rozmów 5000 rekordów Gorąca linia DDI CLIP Restrykcje Numery rócone

Budzenie Disa 8 komunikatów słownych do nagrywania 4 melodie wbudowane Współpraca z bramofonem Prima karta katalogowa

Centrala telefoniczna - IP PBX Server Proxima Platan

Powstał aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm, liczących od kilkunastu do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie w jednej lub wielu lokalizacjach.

Obudowa rack 19" o wysokości 1U dla informatyków idealna obudowa, zajmuje mało miejsca i wygląda jak Patch Panel.

Posiada takie rozwiązania jak : inteligentna dystrybucja ruchu, kolejkowanie oczekujących połączeń, nagrywanie rozmów, menu głosowe bardzo rozwinięte, profesjonalna obsługa intensywnego ruchu telefonicznego nawet call center.

Server komunikacyjny Voip  IP PBX Proxima Platan

Centrala telefoniczna VoIP Proxima Platan - da Ci więcej swobody, jest jeszcze bardziej przyjazna i przydatna, zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora. Posiada tanie rozwiązanie nagrywania rozmów telefonicznych , zintegrowane z centralą.

Funkcje centrali telefonicznej Proxima

  • Wbudowany VoIP - IP Gateway
  • Wielokanałowe nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową Firefox, IE, OPERA, Windows Mobile
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji Java
  • Zintegrowana Poczta Głosowa dla wszystkich abonentów
  • Strefa użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową
  • Zintegrowane linie GSM - tanie rozmowy do sieci komórkowych
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi : brama, światło, ogrzewanie, wył/zał, symulowanie obecności w domu, firmie
  • Kompaktowa obudowa do szafy Rack 19" 1U oraz powieszenia na ścianie
  • Eliminator kosztów Voip
  • Tania telefonia internetowa Voip bez dodatkowych bramek
  • Funkcja call Throgh - dzwoń z komórki przez VoIP
  • Inteligentna dystrybucja ruchu
    • Kolejkowanie w ruchu przychodzącym osób oczekujących na połączenie z informacją o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania
    • Interaktywna obsługa głosowa IVR z wielopoziomowym scenariuszem ruchu
    • Możliwość dystrybucji ruchu dla odbierających połączenia osób:
      • równomierna dystrybucja UCD
      • zgodnie z tematem Infolinii
      • automatycznie na podstawie rozpoznanego numeru np. z Niemiec
      • na telefon GSM
    • Odrzucanie połączeń złośliwych niechcianych, bez numeru
  • Rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych - rejestracja - Aplikacja Grosik
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń wychodzących
  • Abonenci wirtualni i system kont indywidualnych
  • Funkcja ARS / LCR automatyczny precyzyjny wybór najtańszej drogi połączeniowej

 

IP PBX Server Proxima

W lipcu 2013 r. wprowadzamy do sprzedaży IP PBX Server Proxima - w obudowie do powieszenia na ścianie oraz Rack 19 " 1 Ucentrala telefoniczna Proxima Platan

Dane techniczne IP PBX Server Proxima

Porty abonenckie:
 
analogowe do 28
systemowe do 12
analogowe i systemowe razem do 28
VoIP (IP ext) do 100
Wyposażenia miejskie:  
analogowe do 14
ISDN 2B+D do 16
ISDN 30 B+D 1
VoIP (IP GW) do 10
GSM do 4
   
kanały VoIP - jednocześnie do 10
Protokół VoIP SIP 2.0
Kodeki:G711,G726,GSM,G729a  
Disa  
Infolinie  
Zapowiedzi głosowe 99
czas zapowiedzi do 60 min
melodie MOH 4
Poczta głosowa  
Bufor taryfikacji 100 000 re
Wymiary 1U, 19"
483mm/44/287  

 

Call Center w serwerze telekomunikacyjnym IP PROXIMA

  • INFOLINIE - system 20-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji jest 8 Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty. Automatyczna dystrybucja ruchu w centrali LIBRA

Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w IP PBX Serwerze Proxima

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP - 100 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 10 linii miejskich):
    • protokół VoIP: SIP 2.0
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM
    • logowanie do 10 operatorów VoIP z możliwością odbywania do 10 rozmów jednocześnie
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP - NOWOŚĆ:
  • sieciowanie do 2 serwerów Proxima, niezależnie od typu obudowy
  • obsługa do 120 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym
  • możliwość wykorzystania do 10 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
  • prostota wybierania numerów w ramach systemu
  • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

Centrala telefoniczna Platan Micra 

Micra jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw, zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem. Micra może być wyposażona w karty abonenckie, miejskie, uniwersalne pakiety ISDN (2B+D). PRA, VoIP Ponadto w centrali zastosowano szereg użytecznych rozwiązań dla abonentów analogowych, między innymi CLIP, niezależna zapowiedź głosowa dla każdej linii miejskiej, możliwość tworzenia grup wspólnego wywołania. Centrala standardowo wyposażona jest: w wygodne i szybkie łącze USB oraz wewnętrzny modem serwisowy, LAN, 4 Infolinie, 64 komunikaty dźwiękowe (powitalne, informacyjne), poczta głosowa Konfiguracja wyposażenia miejskie  •do 12 linii  nalogowych •do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D) •do 32 kanałów VoIP •do 12 linii GSM wyposażenia wewnętrzne •do 24 linii analogowych •do 24 łączy systemowych •analogowe i systemowe łącznie do 24
•ISDN 2B+D do 16 •Kanały VoIP do 128 uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny   Integracja z siecią LAN i okablowaniem strukturalnym  •współpraca z programowaniem CTI •otwarte protokoły programowe do współpracy z innymi systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz hotelowym •zarządzanie przez TCP/IP, programowy modem, USB, RS-232 •szybka i tania możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK) Inteligentna dystrybucja połączeń •INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego z 64 komunikatami do dyspozycji •Poczta głosowa 1h •grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)  •pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych Serce inteligentnego budynku •funkcje centrali alarmowej, rejestrującej zdarzenia alarmowe i powiadamiającej o alarmie  •sterowanie urządzaniami zewnętrznymi typu oświetlenie, bramy wjazdowe - przez telefon lub zegarowo System redukcji kosztów •rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali) •optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu •zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent •kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR

Jakie Centrale Telefoniczne PLATAN?Telsil, serwis central telefonicznych Platan, Micronet, Digitex

Centrale telefoniczne PLATAN różnią się pod względem pojemności, wyposażenia i funkcjonalności. Możemy je podzielić na trzy grupy:

Centrale dużej pojemności

Server PBX Libra Platan - to cyfrowy system telekomunikacyjny IP VoIP przeznaczony do obsługi ruchu telefonicznego w dużych firmach, hotelach i instytucjach, liczących od kilkunastu do 600  użytkowników. Bogactwo funkcji, obsługa linii cyfrowych miejskich i wewnętrznych, współpraca z całą gamą urządzeń i oprogramowania zewnętrznego oraz modułowość budowy - to tylko niektóre z cech tych systemów. Centrala Libra tak jak niżej wymienione centrale Micra i Sigma posiadają podobne wyposażenia: karty GSM, VoIP, ISDN BRA, ISDN PRA. System DECT, poszukiwanie osób, CRM CTI PLATAN, Telefony systemowe cyfrowe Panasonic KXT 76xx  KXDT 333. Obsługa i zarządzanie Call Center NASO CC

Centrale średniej pojemności

MICRA, SIGMA -
Centrale są zaawansowanymi urządzeniami przeznaczonymi dla firm liczących od kilkunastu do kilkudziesięciu pracowników. Modułowa budowa, łatwość rozbudowy, bogate wyposażenie standardowe i opcjonalne oraz elastyczność programowania ruchu umożliwiają dostosowanie tych central do rosnących potrzeb biur, pensjonatów, hoteli, szkół i firm. Centrale mogą być wyposażone w karty GSM, VoIP, ISDN BRA, ISDN PRA. System DECT, poszukiwanie osób, CRM CTI PLATAN, Telefony systemowe cyfrowe Panasonic KXT 76xx  KXDT 3xx

Centrale małej pojemności

Prima IP (VoIP), Prima Mini (bez VoIP) są centralkami przystosowanymi do pracy w małych firmach, biurach, warsztatach. PRIMA IP zapewne z powodu VoIP w najbliższej przyszłości zastąpi i wyprze z rynku inne małe centralki telefoniczne. Najmniejsza centralka Mini umożliwia obsługę 2 linii miejskich oraz 6 wewnętrznych. Z kolei maksymalna pojemność centralki Prima IP pozwala na wykorzystanie 2 linii miejskich analogowych, 3 linie miejskie VoIP  plus 1 linia analogowa lub jeden ISDN 2B+D oraz 10 linii wewnętrznych analogowych i 6 linii wewnętrznych VoIP z możliwością oczywiście ich używania w dowolnym miejscu poza siecią firmową przez internet. Największymi zaletami małych centralek PLATAN są konkurencyjna cena, duża funkcjonalność, dostęp do ISDN.

Bramofony

Każda z central może współpracować z domofonami DB 07 Platan, mają od 1 do 8 miu przycisków wywoławczych. Mogą otwierać bramy, zapalać światło i oczywiście można przez nie rozmawiać. 

Centrale starsze już nie produkowane

Kilka odmian central telefonicznych, które w sposób naturalny zostały w tyle z powodu rozwoju, postępu technologii , jest nie produkowana. Jednak te centrale nadal dobrze pracują dla swoich użytkowników. W związku z tym Telsil nadal świadczy usługi na tych centralach, naprawy, programowanie, rozbudowy linii wewnętrznych. Centrale telefoniczne Optima, Progress 40, Cyfra 200, Cyfra 50, DCT 200, DCT 50, DCT 40, Alfa Plus, Beta, Digitex , Mikronet nadal Telsil obsługuje. Posiadamy części zamienne, oprogramowanie i wiedzę - zapraszam do zleceń.  

Centrala telefoniczna Sigma

Centrala telefoniczna Platan Sigma

Centrala telefoniczna Platan SIGMA jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw, zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Nagrody i wyróznienia dla Sigma

  • Certyfikat Telekomunikacyjny WPROST 2004
  • Złoty Medal Intertelecom 2004

Integracja centrali Sigma z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)    
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router   
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT

Call Center w centrali Sigma

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
  •    
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  •    
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  •    
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
  •    
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112Automatyczna dystrybucja ruchu ACD i Infolinie w centrali Sigma

Program redukcji kosztów

       
  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali)
  •    
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  •    
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  •    
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  •    
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
  •    
  • kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów

Konfiguracja centrali telefonicznej

Wyposażenia miejskie   

  • do 12 linii analogowych
  •    
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  •    
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  •    
  • do 30 portów VoIP
  •    
  • do 6 kart GSM

Wyposażenia wewnętrzne

  • do 44 linii analogowych
  •    
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  •    
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
  •    
  • do 128 portów VoIP

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Wymiary centrali Sigma

wysokość szerokość głębokość masa
500 mm  365 mm  95 mm  8,5kg

 

Niektóre funkcje centrali telefonicznej

Centrala telefoniczna Sigma może być wyposażona w karty abonenckie, miejskie, trakty 2Mb/s ISDN, uniwersalne pakiety ISDN (2B+D) oraz karty VoIP.

Ponadto w centrali zastosowano szereg użytecznych rozwiązań dla abonentów analogowych, między innymi CLIP, niezależna zapowiedź głosowa dla każdej linii miejskiej, możliwość tworzenia grup wspólnego wywołania. Centrala standardowo wyposażona jest w wygodne i szybkie łącze USB oraz wewnętrzny modem serwisowy.

sterowanie urządzaniami zewnętrznymi typu oświetlenie, bramy wjazdowe - przez telefon lub zegarowo

optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu

zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent

kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR

Pliki do pobrania