Teleporady - wsparcie pomoc dla lekarza - Telemarketing, szybkie wybieranie numerów telefonicznych - centrala telefoniczna Proxima, Libra Platan

 

Teleporady lub realizacja połączeń wychodzących do pacjentów.

Mając do dyspozycji oprogramowanie analityczne i wspomagające analizy ruchu przychodzacego - Call Monitor uzyskujemy możliwość oddzwaniania do pacjentów, którzy dzwonili do przychodni , / instytucji / firmy. Z Pozycji uprawnien Agenta wyświetlana jest lista połączeń z numerami telefonicznymi, na rysunku oznaczone sa w pomarańczowym kolorze. Wystarczy kliknąć myszką w taki numer - co centrala telefoniczna udbiera jako polecenie : "Połącz mnie z tym numerem telefonu". Centrala Libra , Proxima dwoni wtedy do telefonu klikającej osoby, po podniesieniu słuchawki - zestawia połaczenie z numerem , który był kliknięty myszką. Aby uzyskać takie działanie potrzebne jest jeszcze darmowe oprogramowanie firmyy Platan, które jest instalowane do przeglądarek Fire Fox oraz Chrome jako dodatek. Pobiera się go z serwerów Firefoxa i Chrome. Dodatek ma nazwę Click2call Platan.

callmonitor1 

Ta sama funkcjonalność działa na każdej oglądanej stronie www w przeglądarce Fire Fox i Chrome -  każdy numer telefonu w treści stron www uzyskuje pomarańczowy kolor co znaczy, że funkcja Click2call ( kliknij żeby połączyć) jest aktywna i zadziała. Ta funkcja jest również bardzo potrzebna firmom transportowym gdzie handlowcy spedytorzy szukają dodatkowych przewozów na giełdach przewozowych dla swoich samochodów TIR.  W giełdach transportowych często wyświetlane sa numery telefonów - co znakomicie ułatwia wybieranie , połaczenie do kontrahenta, wystarczy kliknąc w numer na strinie www zamiast wybierać go klawiatura swojego telefonu na biurku.

Kolejna funkcją wpierającą wykonywanie połaczeń , rozmów telefonicznych wychodzących w centralach proxima i Libra jest "Smart Callback". 

Smart Callback działa tak że kiedy zrealizowano połączenie telefoniczne wychodzące np. do pacjenta w celu wykonania teleporady, a telefon pacjenta nie odpowiadał, bądź był zajęty i połaczenie nie doszło do skutku. Pacjent ma swoim telefonie zapisane wywołanie z numeru ogólnego przychodni / instytucji i oddzwania na ten numer przychodni. Centrala telefoniczna skieruje to jego wywołanie wprost do telefonu wewnętrznego centrali telefonicznej Libra, Proxima. pomijając oczekiwanie na Rejestrację czy komunikaty, zapowiedzi słowne. Po prostu centrala pamiąta, że z linii wewnętrznej przychodni z gabinetu Doktora X dzwoniono do pacjenta , który oddzwania. Czas pamietania o tym wywołaniu jest regulowany i max wynosi 24 h.

Film prezentacja smart callback

 smart callback

Są jeszcze trzy funkcje samej centrali telefonicznej ułatwiające realizację połaczeń telefonicznych wychodzacych ( poza centralę w przychodni, firmie):

  1. Rezerwacja zajętej linii miejskiej w centrali. Kiedy po wybraniu 0 - wyjścia "na miasto" słyszymy zajetość, wówczas bybierając ponownie 0 rezerwuje się linie miejska. Kiedy linia miejska z.ostaje zwolniona ( jeżeli jest kilka w centrali zakladowej, to dowolna linia), to centrala dzwoni do linii wewnętrznej i "podaje" już wybrana linie miejską.
  2. Inna odmiana opisnej w pkt.1 funkcji jest zarezerwowanie wybierania do zajetego numeru miejskiego. Dzwonimy np. do stacji SANEPID, i ciągle telefon w Sanepid jest zajęty, to rezerwujemy takie połączenie przez podanie centrali kodu *92. Centrala wykona 10 prób połączenia z takim zajętym numerem Snepid w ciągu 30 minut. Po wykonaniu serii połączeń zlecenie jako zrealizowane pozostaje nieaktywne.
  3. Jest też powtarzanie ostatnio wybranego numeru dla abonenta wewnętrznego w centrali Libra i Proxima. Takie zlecenie jest jednokrotne. Kiedy numer miejski był zajęty, można polecić wybrać ten numer ponownie kodem *90. Można to polecenie dawać wielkrotnie. Ułatwiając sobie wybieranie wielocyfrowego numeru telefonu, najczęściej to 9 cyfr. 

 

Z funkcji, które mogą służyć jako wsparcie przy realizacji teleporad dodam nagrywanie rozmów telefonicznych. Rozmowa jest nagrywana na karcie pamięci w centrali i następnie wysyłana na koputer w sieci LAN, który realizując inne programy w przychodni może również gromadzić nagrane rozmowy i udostępniac je upoważnionym użytkownikom.

 

napisał: Władysław Nowak - wspólnik w firmie TELSIL sc. - instalator integrator systemów telekomunikacyjnych

na podstawie Bloga pisanego przez:
Tomasz Jaroszewski - produkt manager serwerów telekomunikacyjnych Libra i Proxima (centrale telefoniczne)