Analiza ruchu do przychodni - każdy dzwoniący znany i odzyskany w centralach Proxima, Libra
Wsparcie ruchu telefonicznego przychodzącego w centralach Proxima, Libra
Ponieważ przychodni / instytucji, firmie szczególnie zależało na dbaniu o pacjentów / klientów, wdrożono również oprogramowanie Platan Call Monitor. Przydaje się ono zwłaszcza przy obsłudze intensywnego ruchu telefonicznego, gdy mimo zastosowanej automatyzacji personel nie jest w stanie na bieżąco obsługiwać wszystkich zainteresowanych kontaktem.
Oprogramowanie monitoruje ruch telefoniczny oraz pracę grupy osób odbierających połączenia. Statystyki pomagają optymalizować obsługę w zależności od pory dnia. Platan Call Monitor wizualizuje połączenia nieodebrane i utracone, a tym samym ułatwia zwrotny kontakt z pacjentem / potencjalnym klientem, który się nie dodzwonił. Dodatkowo użytkownicy odbierający połączenia widzą, które zostały obsłużone i przez kogo. Co wyklucza sytuacje że oddzwania się do numerów które już zostały załatwione.
Interfejs programu Call Monitor dla Agenta -
Widać w czterech polach u góry ważne informacje : ilość rozmów odebranych, nastepne ilość wywołań do których trzeba oddzwonić bo nie zostały odebrane przez nikogo. W ostatnim polu jest informacja o ilości wywołań w kolejce do odebrania przez Agantów .
Więcej informacji zawarte jest na prezentacji filmowej Call Monitor
Z pozycji Managera (fotografia poniżej) dostępne są dane starystyczne połączeń grupy. Kierownik grupy pracowników ma dane aby korygować odpowiednio
pracę ludzi celem uzyskania najlepszej skuteczności w odbieraniu połączeń przychodzących do przychodni / instytucji / firmy.
Więcej informacji zawarte jest na prezentacji filmowej Call Monitor
napisał: Władysław Nowak - wspólnik w firmie TELSIL sc. - instalator integrator systemów telekomunikacyjnych
na podstawie Bloga pisanego przez:
Tomasz Jaroszewski - produkt manager serwerów telekomunikacyjnych Libra i Proxima (centrale telefoniczne)