Wprowadzenie

 

Prywatność naszych użytkowników traktujemy poważnie i chcemy, aby korzystając z naszych witryn czuli się bezpiecznie.

Polityka prywatności dotyczy danych osobowych (określanych dalej jako "Dane"), które mogą być przez nas przetwarzane do celów związanych z funkcjonowaniem witryn spółki Telsil.

Polityka ta nie odnosi się do innych informacji, które do nas nie należą i których nie kontrolujemy.

 

1. Zbieranie danych

  1. Proces rejestracji użytkownika na witrynach spółki Telsil wymaga jedynie:
    • nazwy własnej (imię, nazwisko)
    • poprawnego adresu e-mail,
    • unikalnego identyfikatora użytkownika (loginu)
    • unikalnego hasła.
  2. Proces rejestracji nie wymaga podawania rzeczywistej nazwy własnej. Twoja nazwa, adres e-mail lub inne informacje wysyłane na stronę mogą zawierać rzeczywiste dane osobowe tylko wtedy, jeżeli sam je wprowadzisz. Te informacje mogą pojawić się na stronie.
  3. Jak wiele innych stron internetowych, pobieramy także automatycznie informacje zawarte w logach serwera, takie jak adres IP czy informacje z plików cookie (ciasteczek).

2. Używanie danych

  1. Możemy używać danych, aby ułatwić użytkownikowi korzystanie z witryn. Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje dane nie dostały się do rąk trzecich chyba że:
    1. Polityka prywatności stanowi inaczej w dalszej części dokumentu;
    2. otrzymamy Twoją zgodę na udostępnienie Twoich danych;
    3. zostanie złamane prawo i będzie toczyć się związane z tym postępowanie;
    4. zauważymy że jakiekolwiek Twoje działanie łamie warunki korzystania z witryn spółki Telsil i naszą Politykę prywatności, czy inne warunki użytkowania, a także w przypadku naruszania naszych praw własności;
    5. wszystkie lub którakolwiek z witryn zostaną sprzedane stronie trzeciej z zastrzeżeniem, że strona trzecia będzie używała Danych zgodnie z naszą Polityką prywatności, która jest umową między nami a rejestrującymi się użytkownikami i w związku z tym stanowi zobowiązanie prawne.
  2. Przechodząc na inną stronę przy użyciu odnośnika zamieszczonego w naszym serwisie, zapoznaj się z polityką prywatności tamtej strony.

3. Ciasteczka [Cookies]

 

Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, nasz serwer zapisuje na dysku Twojego komputera krótki plik tekstowy, zwany ciasteczkiem [ang. cookie]. Pliki cookie możemy stosować, aby:

  1. Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwisy, do których odwołujemy się w naszych witrynach, np. pokazując multimedia.
  2. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych przede wszystkim ze względu na wygodę użytkowników, m.in po to, by jak najlepiej dostosować treści i funkcje witryny do ich potrzeb i oczekiwań, a także w celach statystycznych.
  3. Pliki ciasteczek wysyłamy wyjątkowo. Służą one tworzeniu statystyk, które pomagają dostosować zawartość stron do oczekiwań użytkowników, zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, np. ustawionego rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym). Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  4. Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do któych się odwołujemy, np. YouTube czy serwisów społecznościowych.
  5. Pliki cookies nie gromadzą żadnych danych osobowych, w tym nazwisk i adresów e-mail.
  6. Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  7. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli nie wyłączysz możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z naszych witryn, oznacza to Twoją zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
  8. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.

4. Edycja i usuwanie informacji

  1. Dajemy Ci możliwość modyfikacji i usuwania danych, które udostępniasz podczas rejestracji. Możesz tego dokonać w ramach Twojego panelu kontrolnego.
  2. Publikacje lub inne dane, które udostępniasz, a które nie są przechowywane w ramach Twojego konta, takie jak artykuły, wiadomości na forum, komentarze, itp. pozostaną na naszych witrynach, nawet po usunięciu Twojego konta. Zobacz nasze Warunki korzystania z witryn, aby dowiedzieć się więcej.

5. Zawiadomienia

  1. Na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej wysyłamy generowane automatycznie zawiadomienia o niektórych Twoich działaniach. Nie odpowiadaj na te wiadomości.
  2. Główny administrator może przesyłać podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej krótkie komunikaty o ważnych wydarzeniach na witrynie, zmianach w Warunkach korzystania i Polityce prywatności, planowanych wyłączeniach witryny w celach konserwacyjnych, itp.
  3. Jeżeli nie chcesz otrzymywać takich informacji, poinformuj nas o tym podczas udostępniania nam danych osobowych lub usuń swoje dane z list subskrypcyjnych, na których jesteś zapisana lub zapisany.

6. Zmiany w Polityce prywatności

 

Jeśli zdecydujemy się na zmianę naszej Polityki prywatności, umieścimy tutaj odpowiednie informacje. Dlatego też prosimy o okresowe sprawdzanie treści tej strony w celu zapoznania się z naszą bieżącą polityką.

 

7. Kontakt

 

Pytania dotyczące naszej Polityki prywatności prosimy kierować do administratora serwisu.

Szanowny Użytkowniku!

  1. Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwisy, do których odwołujemy się w naszych witrynach, np. pokazując multimedia.
  2. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych przede wszystkim ze względu na wygodę użytkowników, m.in po to, by jak najlepiej dostosować treści i funkcje witryny do ich potrzeb i oczekiwań, a także w celach statystycznych.
  3. Pliki ciasteczek wysyłamy wyjątkowo. Służą one tworzeniu statystyk, które pomagają dostosować zawartość stron do oczekiwań użytkowników, zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, np. ustawionego rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym). Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  4. Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołujemy, np. YouTube czy serwisów społecznościowych.
  5. Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  6. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli nie wyłączysz możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z naszych witryn, oznacza to Twoją zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
  7. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.


Jak wyłączyć ciasteczka?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom ochrony przed ciasteczkami do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się do witryny.

Informacje na temat ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:

w przeglądarce Opera
w przeglądarce Firefox
w przeglądarce Chrome
w przeglądarce Internet Explorer

Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

Zobacz pełny tekst naszej Polityki prywatności.

Nowe artykuły w naszym serwisie www:

(lub modyfikowane)

Najczęściej czytane artykuły:

w kolejności od góry 

Linki Reklamowe:

w sprawie wymiany proszę o kontakt

Systemy alarmowe i monitoring, telewizja przemysłowa

Systemy alarmowe i telewizja dozorowa

Sklep z atykułami telefonicznymi, telekomunikacja

Telecom Shop T-zakupy.pl

3

3

4

4



  • Telefonia IP 

Telekomunikacja wykorzystująca technologię VoIP (Voice over Internet Protocol) czyli komutację pakietową, zwana jest potocznie telefonią internetową. Przynosi duże oszczędności w kosztach przeprowadzanych rozmów, dodatkowe możliwości zdalnego łączenia różnych oddziałów i budynków firmy oraz pracowników pracujących w domu. Stosunkowo niewielkim nakładem środków pozwala też na znaczne zwiększenie pojemności centrali telefonicznej i obsługę dodatkowych telefonów.  

  • Zastosowanie VoIP'a w firmach

W firmach VoIP stał się dziś kolejnym równoprawnym medium transmisji wykorzystywanym w nowoczesnej telekomunikacji obok telefonii voip platan, centrale telefoniczne voip schemat telefonii voipanalogowej, cyfrowej (ISDN) czy komórkowej (GSM). VoIP jest na tyle atrakcyjny, że mimo czasem gorszej jakości połączeń niż w telefonii tradycyjnej, wiele firm zainteresowanych jest uzupełnieniem firmowych systemów komunikacji o telefonię internetową. Czynią to na kilka sposobów poprzez stosowanie:

  • samych komunikatorów internetowych (np. Skype)
  • zewnętrznych bramek VoIP podłączanych do tradycyjnych central abonenckich
  • nowoczesnych central telefonicznych integrujących tradycyjne technologie telekomunikacyjne z VoIP. Wśród central z VoIP mamy do dyspozycji tzw. Pure IP (oparte na komutacji pakietów IP) oraz rozwiązanie mieszane - centrale cyfrowe ze zintegrowanymi kartami VoIP lub systemy w których nie ma osobnej karty i to procesor zapewnia odpowiednią liczbę kanałów VoIP (wbudowany VoIP).
  • VoIP - jak to działa?

W centralach / serwerze Platan VoIP jest wykorzystywany na wiele sposobów. Można na przykład:
 podłączyć same aparaty VoIP'owe (abonenci SIP), aby w ten sposób zwiększyć liczbę abonentów wewnętrznych centrali / serwera - bez konieczności korzystania z usług operatorów VoIP
kierować cały ruch wychodzący do sieci operatorów VoIP (linie miejskie VoIP) w celu minimalizowania kosztów połączeń
używać bezprzewodowych aparatów systemu IP DECT
logować do centrali / serwera pracowników pracujących zdalnie (przez telefony IP lub softphone'y)
korzystać z telefonów komórkowych z funkcją WiFi

połączyć kilka PBX Serverów Libra (sieciowanie po VoIP w ramach PIN - Platan Intelligent Networking) - umieszczonych albo w sąsiednich budynkach albo np. w siedzibie i oddziale firmy, zapewniając wspólną numerację i obsługę łącznie nawet 600 użytkowników

w PBX Serverze Libra oraz centrali IP PBX Prima korzystać z funkcji Call Through, pozwalającej na automatyczne przekierowywanie zdefiniowanych numerów np. telefonów komórkowych na tanie linie VoIP - doskonały sposób na tanie rozmowy zagraniczne z telefonu komórkowego

  • VoIP w centralach i serwerach Platan - zalety

Firma PLATAN oferuje zintegrowane karty VoIP do całej gamy central o pojemności od kilku do ponad 400 portów. Są to PBX Server Libra oraz centrale cyfrowe Micra i Sigma. W centrali IP Prima VoIP jest wbudowany i nie wymaga dodatkowej karty.
 podwójna korzyść - jakość centrali cyfrowej i zalety technologii VoIP
łatwość obsługi - prostsza w obsłudze niż zewnętrzne bramki VoIP - rozmowy bez wybierania dodatkowych prefiksów, z dowolnego aparatu
oszczędność - tania komunikacja i niskie koszty wdrożenia, stosowanie dowolnego typu aparatów
swoboda wyboru - dostępność usług wielu operatorów tradycyjnych oraz nawet 30 operatorów VoIP
elastyczność rozbudowy o kolejnych użytkowników - idealne dla oddziałów i pracowników zdalnych, możliwość tworzenia rozproszonej struktury łączności w oparciu o VoIP, możliwość podłączenia nawet 400 telefonów SIP w Librze (do 128 w Micrze i Sigmie), a w ramach kilku serwerów sieciowanych w Platan Intelligent Networking - nawet 600 użytkowników
zawsze w kontakcie - w PBX Serverze Libra nawet 60 jednoczesnych rozmów.
 
Abonenci VoIP mogą korzystać ze wszystkich funkcji centrali tak, jak inni abonenci (w tym z możliwości nagrywania rozmów i ich odsłuchiwania w programie Platan CTI). Abonenci VoIP mają również dostęp do poczty głosowej, mogą ją odsłuchiwać zarówno z aparatów IP, jak i programu Platan CTI.

  • VoIP w Serverze PBX LIBRA

obsługa do 400 portów VoIP, w tym do 400 portów wewnętrznych VoIP (IP EXT) oraz do 30 portów miejskich VoIP (IP GW)
obsługa do 60 kanałów VoIP, czyli przeprowadzanie 60 rozmów VoIP jednocześnie
 wydzielenie poprzez dodatkowy interfejs LAN łącza internetowego w celu optymalnej obsługi linii SIP Trunk oferowanych przez największych operatorów VoIP
 Platan Intelligent Networking (PIN) - sieciowanie rozproszonych systemów Libra z wykorzystaniem technologii VoIP
 protokół VoIP: SIP 2.0
 kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM, G.729a

  • VoIP w centrali PRIMA IP

3 porty miejskie VoIP (IP GW) - obsługa do 3 operatorów VoIP
do 6 portów wewnętrznych VoIP (IP EXT) - możliwość podłączenia do 6 telefonów IP
protokół VoIP: SIP 2.0
kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM, G.729a

  • VoIP w centralach SIGMA i MICRA Platan

do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie IP GW lub wewnętrzne IP EXT (w tym do 30 linii miejskich)
protokoły VoIP: SIP, IAX2
kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM, G.729a
logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie (SIP Trunk)
linkowanie central z wykorzystaniem technologii VoIP
2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
wbudowany router

  • Współpracujący operatorzy VoIP

Przetestowaliśmy poprawność połączeń z kilkunastoma najpopularniejszymi operatorami VoIP (kolejność alfabetyczna):

  • easyCALL
  • Easytel
  • ESIPTEL
  • FabiPhone
  • FreecoNet
  • HopIn
  • iFON
  • IPCall
  • Newfon
  • SipMax

Centrale telefoniczne Platan, witamy na naszej stronie o centralach

Partner producenta Central  telefonicznych Platani witamy Cię w naszej firmie. Telsil to spółka cywilna, od 1991 roku realizujemy usługi w dziedzinie telekomunikacja i ochrona mienia. Posiadamy dużą wiedzę i praktykę. Jesteśmy Partnerem firmy Platan polskiego producenta systemów łączności. 

W zakres naszego działania wchodzą: Znajdź nas w Google+

  • Server PBX Libra - VoIP serwer Platan
  • IP PBX Server Proxima - VoIP serwer Platan
  • Centrale telefoniczne Platan Sigma 
  • Centrale telefoniczne Platan Micra 
  • Centrale telefoniczne Platan Prima IP
  • Centrale telefoniczne Platan Optima
  • Centrale telefoniczne Platan Delta 
  • Centrala telefoniczna Platan analogowe : classic12, Solo5, Alfa, Beta, Progress 40
  • Sieci teleinformatyczne z dostępem do Internetu
  • Telefony i osprzęt 
  • Archiwizacja treści rozmów telefonicznych (nagrywanie rozmów)
  • Systemy wizyjne CCTV z nagrywaniem obrazu i dźwięku DVR
  • Alarmy sygnalizacji włamania i napadu (przeciw włamaniowe) na sprzęcie Siemens, Satel
  • Systemy monitoringu Satel STAM-2 instalacja, uruchomienie
  • Naprawy warsztatowe sprzętu (możesz naprawić różne telefony, telefaksy) instalacje telefoniczne i komputerowe, usługi - instalowanie, konserwacja, remonty
  • Lokalizacja tras kablowych w kanalizacji i pod ziemią
  • Lokalizacja miejsc uszkodzeń kabli teletechnicznych i ich naprawa
  • Usługi, usługi, usługi... teletechniczne
  • Tańsze połączenia telefoniczne, analiza, doradztwo

Ponadto: obniżamy koszty połączeń telefonicznych międzymiastowych, międzynarodowych, do telefonów komórkowych. Modyfikujemy i ulepszamy nowe i stare centrale telefoniczne przez dodanie do nich nowoczesnych funkcji.

Zapraszamy do poznania naszych rozwiązań sprzętowych, funkcjonalnych oraz oszczędności.  Centrale telefoniczne Platan, Prima, Micra, Sigma, Optima, Delta

Specjalizujemy się w dostawach i instalowaniu central telefonicznych Platan i innych urządzeń łączności telefonicznej. Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej niż telefon - my to dostarczymy.

 

Image courtesy of stockimages at FreeDigitalPhotos.net, Image courtesy of Mister GC at FreeDigitalPhotos.net, Image courtesy of Naypong at FreeDigitalPhotos.net