Telsil - Strona główna Telsil - Kontakt z firmą

Funkcje realizowane przez centralę SOLO 5 i SOLO 5T

  • DISA - możliwość bezpośredniego połączenia z numerem wewnętrznym bez pośrednictwa telefonistki. Aby zestawić połączenie należy w trakcie trwania zapowiedzi słownej wybrać numer abonenta wewnętrznego
    rejestracja i taryfikacja rozmów - pełna rejestracja i taryfikacja połączeń zewnętrznych wychodzących - SOLO 5 T. Taryfikacja może być prowadzona według różnych kryteriów: w oparciu o zaliczanie czasowe, o tzw. odwrócenie pętli lub przy wykorzystaniu teletaksy.
  • Teletaksa -sposób taryfikacji polegający na tym, że centrala miejska wysyła do abonenta (np. centrali abonenckiej) impulsy zaliczające; jeżeli na końcu linii znajduje się specjalny odbiornik 16 kHz, można na bieżąco obserwować koszt połączenia
  • ograniczanie wybranych typów połączeń dla różnych abonentów w ramach siedmiu wariantów oprogramowania - SOLO 5 lub możliwość ograniczania wybranych typów połączeń dla różnych abonentów, np. audiotele 0-700, połączeń międzymiastowych lub międzynarodowych za pomocą programu komputerowego DI 5 - SOLO 5T
  • systemowa książka telefoniczna (numery skrócone)
  • indywidualizacja usług i uprawnień abonentów
  • sygnalizacja połączenia oczekującego
  • gorąca linia - możliwość uzyskania bezpośrednio po podniesieniu słuchawki. połączenia z wybranym numerem wewnętrznym, numerem zewnętrznym
  • tryby pracy - dziennej, nocnej i weekendowej. Zmiana trybu pracy odbywa się automatycznie w przypadku centrali SOLO 5T (za pomocą programu DI 5) oraz ręcznie w przypadku centrali SOLO 5
  • zawieszenie połączenia HOLD - możliwość chwilowego "zawieszenia" rozmowy prowadzonej przez linię miejską, w tym czasie można odebrać rozmowę z drugiej linii, a następnie powrócić do połączenia miejskiego
  • przenoszenie wywołania kierowanego do dowolnego aparatu wewnętrznego na inny aparat wewnętrzny
  • przechwytywanie wywołań z linii miejskiej lub wewnętrznej kierowanych do innego abonenta wewnętrznego
  • zamawianie połączenia z linią miejską - w przypadku zajętości linii miejskiej przez innego abonenta wewnętrznego istnieje możliwość zamówienia połączenia z linią miejską. Centrala zadzwoni dzwonkiem przywołania po zakończeniu rozmowy przez innego abonenta i zwolnieniu się linii miejskiej
  • zamawianie połączenia z abonentem wewnętrznym - w przypadku zajętości abonenta wewnętrznego można zamówić z nim połączenie. Po zakończeniu rozmowy przez abonenta centrala zadzwoni dzwonkiem przywołania i po zgłoszeniu zestawi połączenie
  • zamawianie połączeń zewnętrznych do natychmiastowej realizacji, bądź na określoną godzinę - SOLO 5 T
  • zróżnicowane sygnałów dzwonienia - funkcja ta pozwala na poinformowanie abonenta poprzez odmienny sposób dzwonienia jego aparatu o kierunku z jakiego przychodzi wywołanie; przykładowo inaczej dzwoni telefon, zapowiadając rozmowę z miasta, inaczej od abonenta wewnętrznego itp.
  • powtarzanie ostatnio wybranego numeru (funkcja "REDIAL") - w przypadku zajętości numeru centrali miejskiej, można zlecić centralce powtórzenie ostatnio wybranego numeru
  • dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie)
  • współpraca z programami hotelowymi Pensionnaire, Krak, Chart - SOLO 5T
  • budzenie, przypominanie o spotkaniu (SOLO 5T) o określonej godzinie
  • podsłuch odległego pomieszczenia - "niańka", umożliwia kontrolowanie odległego pomieszczenia (np. pokoju dziecięcego) za pomocą aparatu telefonicznego dowolnego abonenta wewnętrznego
  • pozwolenie na realizację jednego połączenia miejskiego (SOLO 5T) - "barman" - umożliwia wykonanie jednej rozmowy miejskiej z aparatu, w którym jest zablokowana możliwość połączeń z linią miejską
  • wydruk rachunku za ostatnią rozmowę dla dowolnego abonenta wewnętrznego (SOLO 5T) - uzupełnienie dla funkcji "barman" umożliwiające rozliczenie kosztów przeprowadzenia rozmowy z danego aparatu, bezpośrednio po wykonaniu rozmowy



Zobacz też:   SOLO 5  | Dane techniczne




© TelSil Zabrze 2003   Strona główna | Sklep | Kontakt