- DISA - możliwość bezpośredniego połączenia z numerem wewnętrznym bez pośrednictwa telefonistki. Aby zestawić połączenie należy w trakcie trwania zapowiedzi słownej (lub do 5 sekund po jej zakończeniu) wybrać numer abonenta wewnętrznego
- DDI/MSN - usługi pozwalające na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów "miejskich" z możliwością bezpośrednich połączeń, dostępne tylko w przypadku zastosowania wyposażenia ISDN
- CLIP - identyfikacja numeru abonenta - dostępna jest przy zastosowaniu łączy ISDN od strony linii miejskich lub przy wyposażeniu centrali w odbiornik identyfikacji numeru CLIP na analogowych liniach miejskich. Identyfikacja jest wysyłana na wyświetlacz aparatów systemowych, wyświetlacz centrali oraz do programu Baza Numerów.
- rejestracja i taryfikacja rozmów - pełna rejestracja i taryfikacja połączeń zewnętrznych wychodzących. Taryfikacja może być prowadzona według różnych kryteriów: w oparciu o zaliczanie czasowe, o tzw. odwrócenie pętli lub przy wykorzystaniu teletaksy.
Teletaksa - sposób taryfikacji polegający na tym, że centrala miejska wysyła do abonenta (np. centrali abonenckiej) impulsy zaliczające; jeżeli na końcu linii znajduje się specjalny odbiornik 16 kHz, można na bieżąco obserwować koszt połączenia - ograniczania wybranych typów połączeń dla różnych abonentów, np. audiotele 0-700, połączeń międzymiastowych lub międzynarodowych
- systemowa książka telefoniczna (numery skrócone)
- indywidualizacja usług i uprawnień abonentów
- sygnalizacja połączenia oczekującego.
- abonenci wirtualni (do 32) w ramach systemu kont indywidualnych.
- gorąca linia - możliwość zestawienia połączenia bezpośrednio po podniesieniu słuchawki z wybranym numerem wewnętrznym, zewnętrznym
- tryby pracy - możliwość zdefiniowanie różnych trybów pracy w dzień i w nocy oraz w dni powszednie i weekendy, automatyczne przełączanie trybów pracy z możliwością włączenia doraźnie trybu nocnego lub weekendowego wcześniej niż było zaprogramowane
- grupy wspólnego wywołania - określonej grupie abonentów centrali zostaje przydzielony wspólny numer. Rozwiązanie to jest najczęściej stosowane jako AWIZO lub w Działach Obsługi Klienta, Serwisu, Marketingu. W centrali istnieje możliwość wydzielenia do czterech grup abonentów
- zawieszenie połączenia HOLD - możliwość chwilowego "zawieszenia" rozmowy prowadzonej przez linię miejską, w tym czasie można odebrać rozmowę z drugiej linii, a następnie powrócić do połączenia miejskiego
- przenoszenie wywołania kierowanego do dowolnego aparatu wewnętrznego na inny aparat wewnętrzny
- przechwytywanie wywołań z linii miejskiej lub wewnętrznej kierowanych do innego abonenta wewnętrznego
- zamawianie połączeń w przypadku zajętości łączy zewnętrznych, do natychmiastowej realizacji, bądź na określoną godzinę
- zróżnicowane sygnałów dzwonienia - funkcja ta pozwala na poinformowanie abonenta poprzez odmienny sposób dzwonienia jego aparatu o kierunku z jakiego przychodzi wywołanie; przykładowo inaczej dzwoni telefon, zapowiadając rozmowę z miasta, inaczej od abonenta wewnętrznego itp.
- powtarzanie ostatnio wybranego numeru (funkcja REDIAL) - w przypadku zajętości numeru centrali miejskiej, można zlecić centralce powtórzenie ostatnio wybranego numeru;
- dialer alarmowy
- współpraca z programami hotelowymi Pensionnaire, Hotel KT, Krak, Gość, Chart,
- budzenie - przypominanie o spotkaniu o określonej godzinie w trybie: jednorazowym, codziennym i w określony dzień tygodnia
- "nie przeszkadzać" - włączenie funkcji powoduje, że dzwoniący pod dany numer będzie otrzymywał przez 10 minut sygnał nieosiągalności, możliwe będzie natomiast realizowanie w tym czasie połączeń wychodzących
- wywołanie przez radiowęzeł - w przypadku podłączenia do radiowęzła, istnieje możliwość przekazania poprzez radiowęzeł komunikatu z dowolnego aparatu wewnętrznego
- pozwolenie na realizację jednego połączenia miejskiego - "barman", umożliwia wykonanie jednej rozmowy miejskiej z aparatu, w którym jest zablokowana możliwość połączeń z linią miejską; rozmowa zaliczana jest na wybrane konto abonenta rzeczywistego lub wirtualnego
- wydruk rachunku za ostatnią rozmowę dla dowolnego abonenta wewnętrznego - uzupełnienie dla funkcji "barman" umożliwiające rozliczenie kosztów przeprowadzenia rozmowy z danego aparatu, bezpośrednio po wykonaniu rozmowy
- oferowanie rozmowy miejskiej innemu abonentowi wewnętrznemu, gdy jest zajęty rozmową wewnętrzną lub rozmową zewnętrzną prowadzoną przez inną linię miejską. Połączenie miejskie można pozostawić w trybie oczekiwania - zajęty abonent będzie słyszał w tle sygnał ostrzegawczy o czekającym połączeniu, zaś połączenie zostanie zestawione po zakończeniu pierwszej rozmowy
- ochrona danych - włączenie funkcji powoduje, że abonent nie otrzymuje żadnych dodatkowych sygnałów podczas prowadzonej rozmowy, np. sygnalizacji dzwonienia z drugiej linii lub oferowania rozmowy. Włączenie tej funkcji zalecane jest dla linii, do których podłączony jest faks lub modem
- prefiks sąsiedzki - umożliwia zaprogramowanie jedno- lub dwucyfrowego prefiksu, który jest samodzielnie generowany przez centralę w przypadku, gdy wyjście "do miasta" odbywa się przez dodatkowe centrale, np. zakładowe lub abonenckie.
Usługi dostępne na telefonach systemowych: - prezentacja stanu portów
- programowanie klawiszy funkcyjnych i liniowych
- prezentacja numerów abonentów wewnętrznych
- prezentacja numerów abonentów dodzwaniająych się z zewnątrz
|